Mój drugi blog

środa, 19 listopada 2014

Spacer Ulicą Piwną.(Stare Miasto)

7 komentarzy:

marzenafotografuje pisze...

Przypomina Pragę Czeską :)

Mażena pisze...

Świetnie uchwycone, wypatrujesz w tej naszej Starówce /odbudowanej w 1952 r./ czyli przed 60 laty co najładniejsze a to co zniszczone to jakby przynależne do wieku. Ale Starówka właściwie śpi albo nie przytomnie szaleje. I ciągle brak pomysłu a może środków. Mieszkańcy chcą spokoju a inni nie mieszkający na Starówce, chcą aby "żyła" całą dobę...

Robert Trzciński pisze...

W Pradze Czeskiej Starówka jest ogromna. Łatwo się tam zgubić. Warszawskie Stare Miasto jest fajne, ale w Toruniu też robi wrażenie. Na Piwnej była kiedyś dobra lodziarnia, nie wiem czy jeszcze jest, a zresztą i tak teraz nie odpowiednia pora.

oskka pisze...

Lubię to miejsce.

dagazet pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Espresso pisze...

*Marzena W
Narazie nie mam porównania :)

*Marzena W
Dla mnie ma urok.I jak to we wszystkich podobnych miejscach bywa,mieszkańcy chcą spokoju,a turyści więcej atrakcji ...

*Robert Trzciński
W Pradze jeszcze nie byłam.Warszawska Starowka faktycznie mała,szybko można ją przejść.Lodziarnia nie rzuciła mi się w oczy.

*oskka
Też polubiłam :)

*Daga Z.
Mi również.

Sylwia Grabinska pisze...

Piekne zdjecia!

pozdrawiam